Ce fac mâine, de 1 Mai?

Posted on 30 Aprilie 2014

2


Ca tot omul, vreau sa ma relaxez. Sunt după o perioadă de cinci luni în care am avut doar patru zile libere consecutiv.
Am avut o propunere din partea lui Chinezu să merg la mare câteva zile, deoarece fac parte din Comitetul comentatorilor pe chinezu.eu, şi să mă întâlnesc cu mai mulţi bloggeri, să bem bere ş.a.m.d.
Din păcate a trebuit să-l refuz pe Chinezu, pentru că am fost invitat de un prieten la nunta fiului său. Aşa că de 1 mai, din fericire, voi petrece la o nuntă alături de mulţi apropiaţi, de cunoscuţi şi mulţi necunoscuţi, aşa, cam 900 de persoane, nu e glumă. Cu nunta fiului îşi inaugurează sala de nunţi, cu o capacitate de 1000 de persoane. Va fi muzică de calitate, artişti renumiţi, unul după altul.
Aşa că, mă voi bucura la maxim de ziua muncii…
Să vă bucuraţi şi voi.

Etichetat: ,