Sunt membru în Comitetul Comentatorilor pe Chinezu.eu

Posted on 11 Noiembrie 2013

0


Zi de zi, când ajung în faţa calculatorului, sau când am vreme să intru pe net de pe mobil, intru pe un „preafrumos” blog, cum şi-l denumeşte autorul. Este vorba de blogul lui Cristian China-Birta, un chinez ca tot românul şi mare maestru de isprăvi. Aşa şi este, că de o vreme cam isprăveşte câte ceva, are emisiunea lui şi organizează tot felul de asocieri şi acţiuni „bloggăreşti”.
Intrând aşa des pe blogul lui, am cam fost obraznic, mai ales luna trecută, şi am comentat, eu Galul în faţa Chinezului. Drept urmare am fost inclus în Comitetul Comentatorilor pe Chinezu.eu, cu 48 de comentarii.
Mă simt onorat şi îi mulţumesc lui Chinezu pentru atenţie.
Promit să-i comentez şi de aici înainte, aşa, în faţă 🙂

