Maidanezii vs. Roşia Montană

Posted on 4 Septembrie 2013

0


La toate televiziunile de ştiri: peste 1000 de persoane protestează în Bucureşti împotriva proiectului Roşia Montană; proteste au fost şi în Cluj-Napoca.

Nu e rău să-şi spună oamenii părerea, dar se confirmă ceea ce am zis în postul de ieri despre maidanezi: facem proteste, şi mă tem că fără să ştim de ce. Eu de ce protestez? , ar scrie Caragiale. Mi-a atras atenţia în această seară un film documentar de pe Naşul Tv, în care unii localnici din Roşia Montană recunoşteau că se fac festivaluri de protest pe la ei ( Fân fest ), la care vin tineri de departe şi lasă în urmă mormane de gunoaie, sticle de alcol, pet-uri şi… seringi. Dar ei protestează.

Nu fac propagandă proiectului. Nu. Dar mulţi din cei care protestează nu ştiu măcar în mare ce va fi acolo, ce presupune tot ce contestă ei.

În schimb n-am auzit de niciun protest în urma unui eveniment tragic, dureros, ruşinos şi proaspăt – sfâşiera unui copil de către maidanezi în plină stradă, într-o capitală europeană.

Pe ce lume trăim?

Cine ar vrea să fie în locul acelor părinţi?

De ce nu zice nimeni nimic?

